Eva's chililand

Eva's chililand

Savanyú káposzta ágyon sült, sörben pácolt tarja

2020. január 08. - evaschililand

 Az ünnepek alatt szerencsére volt egy kis időm szószokon kívül mást is készíteni a konyhában. Mivel pályafutásunk során először készítettünk savanyú káposztát, így egyértelmű volt, hogy minél több formában szeretném kipróbálni.
 Első lépésként vásároljatok házi, jó minőségű savanyú káposztát, mondjuk tőlem. :D :D :D
Najó jöjjön a recept:
A tarja szeleteket sóztam, borsoztam, megkentem mustárral, majd egy tálban nyakon öntöttem 1 doboz sörrel, a lényeg hogy lepje el. De jó nekik.. Raktam a pácba még 1 kisebb fej vöröshagymát (ezt jobb lett volna lereszelni utólag, én csak felkockáztam), fokhagymát (4-5 gerezd), füstölt jalapeno krémet (3 kávéskanállal), piros paprikát hogy olyan szép színe legyen, és 2-3 teáskanál kakukkfüvet.
 Legalább 1 órát álljon a hús a páclében, hűtőben, de az sem baj ha többet áll.
Aztán serpenyőben megdinsztelünk 1 fej vöröshagymát, átpörgetjük rajta a káposztát csak épphogy belekeveredjen a pirult hagyma, kis sót, borsot szórunk rá. A tepsi aljára mehet is a káposzta olyan 3-4 cm vastagságban. Ráfektetjük a tarjaszeleteket, és mivel én sajnáltam a páclevet kiönteni így öntöttem alá. De egyébként anélkül is lett volna elég leve.
Valahogy így kell kinéznie mielőtt bekerül a sütőbe. 180 fokon egy ideig (20-30 percig) alufóliával letakarva sütöttük, aztán anélkül, hogy szépen megpiruljon.
Szerintem végtelenül egyszerű, de nagyon finom étel lett belőle, és tovább variálható a páclé is, no meg legközelebb tennék a tarjára szalonna szeleteket is.

süti beállítások módosítása