Eva's chililand

Eva's chililand

Pizza party

2019. május 22. - evaschililand

 Havonta legalább egyszer beakad az agyamba, hogy nekem pizzát kell ennem. Ezzel az a legnagyobb probléma, hogy ha rendelnem kell, fél órát kotlok az étlapon, hogy most melyik feltéttel szeressem? A megoldás legtöbbször az, hogy sütök magamnak, így adott a felhozatal, ami a hűtőben van, abból alkotunk és készíthetek sok-sok különbözőt, ha mini pizzák formájában sütöm. Ezt sütöttem ki most is.
 Alapból sokféle termékem van, Salsa, BBQ, ketchupok és szeretem a tejfölös alapúakat is, ami lehet sokaknak szentségtörés, de azért magyarok vagyunk na! A fokhagymás tejfölös alap az jó és pont.

A recept pofon egyszerű és a tészta gyúrás egész jó móka.
Hozzávalók: 40 dkg liszt, 5 dkg élesztő, 1 kk só, 1 kk cukor, 2 ek olaj, víz

Langyos vízbe mehet a cukor és az élesztő, ha felfut, mindent egybe öntünk és jöhet a gyúrás. Az állagot vízzel tudjuk beállítani, ha megszalad és túl ragadós a tészta, akkor pedig lisztet szórhatunk még hozzá. Én addig szoktam csak keleszteni a tésztát, amíg előkészítem a feltéteket. A tésztába én szórtam bazsalikomot is és teljes kiőrlésű lisztből készítettem.
Ha megkelt, kilisztezett felületen kinyújtjuk, én elősütni nem szoktam, egyből megy rá a szósz, a feltét és irány a sütő. A sajtot már csak akkor reszelem rá, amikor majdnem kész. Gyors, olcsó és a saját szád íze szerint variálható.

Remélem, azért nem lesz minden szerda ilyen esős, borongós, de megint csak azt tudom mondani, ilyen napokon nagyon jól esik a konyhában tenni-venni és a tűzhelynél melegedni. Próbáljátok ki!

www.facebook.com/evaschililand
instagram: @evaschililand

süti beállítások módosítása